1 Mart 2012 Perşembe

ÇARŞIDAN ALDIM BİR TANE EVE GELDİM DÖRT TANE


Salı günü kan verdim, hastaneden dönüyorum.
Ekmek almak için fırına uğradık, abim arabayı tamda bayinin önüne park etti.
Ve lezzet dergisi gözümün içine içine bakıyor
Alıyım mı almıyım mı
Evde koca iki çekmece yemek kitabı var
İçimde gidiyor
Amaaaaaannn dedim aklımda olacağına yanımda olsun indim ve aldım hemen :)
Dergiyle birlikte üç tanede ek var
Ve bu ayki dergi ve ekleri çok güzel
İyikide almışım dedim
Almak isteyenler kaçırmasın bence
Artık içinden yapar yapar paylaşırım yemekleri.... :)

*******


Ve benim vazgeçemediğim kanaviçe kitaplarım...
Bakmak bile dinlendiriyor insanı.
O kadar çok almışım ki...
Elimde olan kadar da hediye ettim
Bu kitabı aldığım yer DMC bayisi...
Satıcı biliyor tabi dayanamacağım hemen gösteriyor alıyım diye  :)
İçinde bir sürü proje var hem işlenmiş olarak hem de sadece şema olarak

Bir kaç örnek










bunlar da sadece  şema olanlardan birkaç örnek








Bunlar da dergilerim sadece bir kaçı :)




Annem der hep
Sen bunlara vereceğim parayla altın alsaydın bir sürü altının olurdu :)
Ama napıyım en azından bu kitaplar beni mutlu ediyor
Altını alıp ne yapacağım dimi :D

10 yorum:

  1. senin adina cok sevindim,ne guzel ugraslarin var.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler yapmışsın arkadaşım, panolara bayıldım. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. GEÇMİŞ OLSUN CANIM
    ÇOK HOŞ DEERGİLERİN İÇİNDEKİLER
    :))

    YanıtlaSil
  4. ben senin kadar becerikli miyim yemek tatlı dergileri alayım, senin yapıp beğendiklerini arşivime alırım ancak.DMC'nin kanaviçeleri konusunda aynıyız,ben de görünce dayanamıyorum öyle güzel modeller var ki.

    YanıtlaSil
  5. hayrolsun inşallah kan sonuöların canım.
    bunların her biri altınn değerinde bence.
    baksana,cıvıl cıvıl..
    ne ciciler döktürür benim hünerlim bunlar ile..
    muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
  6. lezzet dergisine benimde elim gitti.alayımmı almayayımmı diye ,yemek dergileri bende hiç kullanılmıyor :( ama alacagım hediyeleri beni cezbediyor o minik kitapçıkları ,yap paylaş bende merak ederim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ayki dergiyi güzel hazırlamışlar
      bende almıyorum ama bu ay dayanamadım aldım
      iyiki de aldım :)

      Sil
  7. evet neden kan aldırdın ...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kanım düştü sanırım

      kan sayımı yaptırdım bakalım pazartesi belli olacak sonuçları

      Sil
  8. beni de en çok dergilerin içerisinden çıkan diğer dergiler/ekler/promosyonlar mutlu eder :) "çikolatalı tatlılar" ekini merak ettim, güzel tarifler vardır mutlaka içerisinde

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...